Bi, Lesbian/Gay Or Straight?

Discussion in 'General Off Topic' started by J-Ninja, Sep 22, 2006.

  1. J-Ninja

    J-Ninja Pinguâ„¢

    Okay, I'm interested to know about you lot ^^

    So Who's Bi?

    Who's a Lesbian/Gay

    And Who's Straight?

    Oh yeah, and who's undecided?

    ^_^
     
  2. ThePinkParade

    ThePinkParade New Member

    straight.
     
  3. Bear

    Bear Digi-destined

    BI ALL THE WAY, BABY!
     
  4. J-Ninja

    J-Ninja Pinguâ„¢

    Cool ^^

    ;o

    Yay for the Bi-ness :D

    I'm bi too ^_^
     
  5. Black_Miriah

    Black_Miriah New Member

    um.......bi.
     
  6. J-Ninja

    J-Ninja Pinguâ„¢

    Lol Cool ;]
     
  7. Black_Miriah

    Black_Miriah New Member

    just turned a few days ago....
     
  8. Bear

    Bear Digi-destined

    YEY FOR TEH BIS :DDDD
     
  9. J-Ninja

    J-Ninja Pinguâ„¢

    Lol, cool

    Being Bi's the best

    You don't have to convert from gay to straight all the time if you like a guy, then a girl, or the other way round lol
     
  10. Bear

    Bear Digi-destined

    I love being bi XD -Hugs bi-ness-
    Everyone at school thinks I'm evil because I'm bi xD
     
  11. J-Ninja

    J-Ninja Pinguâ„¢

    Lol, maybe you are evil? :p

    ^_^
     
  12. Bear

    Bear Digi-destined

    ;o
    Maybe this is true!
     
  13. Black_Miriah

    Black_Miriah New Member

    my eating habits are evil :twisted: XD
     
  14. J-Ninja

    J-Ninja Pinguâ„¢

    *probes with evilometer*

    ;o YOU'RE LIKE, Satan only female ^_^
     
  15. Bear

    Bear Digi-destined

    :O
    BWAH HAH HA!
    Phear me.
     
  16. J-Ninja

    J-Ninja Pinguâ„¢

    ;o Never!

    *not scared* >=]
     
  17. Bear

    Bear Digi-destined

    :eek:
    -Shocked-
     
  18. J-Ninja

    J-Ninja Pinguâ„¢

    Damn, gotta go ;[

    Cya later

    Lurf ya x
     
  19. Black_Miriah

    Black_Miriah New Member

    pansy power, i like your shirt. *licks lips* XD
     
  20. Bear

    Bear Digi-destined

    :eek: Oo-err Missy, thanking you kindly ;)
    xD
     

Share This Page